Gozzi Records

SKANDALEN Rasmus Gozzi släpper lös skandalen

Pressmeddelande   •   Apr 12, 2018 16:21 CEST

Rasmus Gozzi är en svensk artist, låtskrivare och producent från Uppsala. Att hans låtar spelats över 40 miljoner gånger på Spotify är ett bevis på det hårda arbete han lägger ned på varje produktion. Nu har Gozzi, i samarbete med bloggportalen Scandalbeauties, producerat en vild och förbjuden partylåt i syfte att tillåta det otillåtna. Med melodier som gör det svårt att sitta still och ett sound som präglas av sexiga saxofoner, lägereldsgitarrer och smutsiga basgångar uppmanar nu Gozzi Sverige att våga släppa lös.

Låten handlar om att ”leva livet” och att inte förhålla sig till våra gråa och tråkiga normer. Under sommaren 2018 kommer Rasmus Gozzi och Scandalbeauties åka Sverige runt för att skapa oförglömliga fester och vilda skandaler.

”Sverige är alldeles för lagom. Vi vill måla det lilla landet lagom rosa och släppa lös skandalen.”

Den 20 april 2018 släpps partydängan som innehåller allt som kan tänkas – förutom gränser. Låten kommer finnas tillgänglig på samtliga musikplattformar inklusive Spotify och Itunes.

Skivbolag