Skapamer.se

Skapamer.se utökar sitt pennsortiment med Uni och POSCA

Pressmeddelande   •   Jun 05, 2013 08:33 CEST

Skapamer.se har utökat sitt pennsortiment med produkter från Uni och POSCA. ”Våra kunder är kvalitetsmedvetna och därför vill vi erbjuda ännu fler produkter från välkända och genomarbetade varumärken”, säger Carl Fenson, VD Skapamer.se.

POSCAs sortiment innefattar produkter för barn, hobbytecknare, butiksinnehavare, illustratörer och konstnärer. Pennorna finns i storlekar från ultrafin till extra bred. De har en färgåtergivning som påminner om akrylfärg och kan användas på alla ytor. Skapamer.se lagt till samtliga storlekar och färger i sitt sortiment.

Uni (också känd som Uni-Ball Mitsubishi) är en välkänd aktör på pennmarknaden. De flesta pennorna är fyllda med bläcket Super-Ink som är vattenfast, ljusäkta och arkivbeständigt enligt ISO 14145-2. Skapamer.se har bland annat tagit in Powertank Eco, Fanthom, Signo Broad och Signo Premier.

”Vi strävar hela tiden efter att skapa ett så komplett sortiment som möjligt. Med Uni och POSCA har vi kommit ytterligare ett steg på vägen”, säger Carl Fenson, VD Skapamer.se.

Skapamer.se säljer pyssel, hobbymaterial och konstnärsmaterial på nätet. Bolaget erbjuder ett brett sortiment om över 15 000 produkter till låga priser, med snabba leveranser och hög servicegrad. På Skapamer.se återfinns välkända varumärken som CopicFimo, Montana, Nabbi och Järbo Garn.