Amvina AB

Skip Hop Duo - Barcelona kollektionen

Pressmeddelande   •   Jun 04, 2013 11:05 CEST

Skip Hop från New York har med den oerhört populära skötväskan Duo, nästan dominerat marknaden under 2000-talet. Nu kommer Duo dessutom med den eleganta och stilfulla kollektionen Barcelona!

Duo Barcelona kommer finnas i tre färger, Kol, Off-White och Röd.

Duo är skötväskan som är skapad för att rymma allt som behövs när man som förälder är ute med sin baby. Olika fickor och fack gör det smidigt att få plats med blöjor, flaskor, kläder och leksaker. De smarta barnvagnsremmarna gör det enkelt att fästa väskan på vagnen. På de nya patenterade spännena till remmarna är även axelremmen fäst så det går snabbt att flytta väskan från vagnen till
axeln eftersom axelremmen aldrig behöver tas av.

•  Hänger säkert på vagnen och kan bäras på axeln
•   Patenterade spännen på barnvagnsremmarna
•  Tillverkad i mycket tålig och hållbar canvas
•   Mjuk skötmadrass är inkluderad
•   Sidoficka för flaska eller mugg
•   Axelremmen har ett mjukt, avtagbart axelskydd
•   11 fickor totalt, varav två med dragkedja
•  Praktisk ficka för mobiltelefonen
•  Magnetlås stänger väskan
•  Fri från BPA och ftalater
•  Storlek: bredd 33cm x höjd 35cm x djup 7cm

Ca pris: 749,00 SEK

För ytterligare information eller högupplösta bilder, kontakta oss: tel 08-732 88 50 eller info@amvina.se .
Mer info samt högupplösta bilder för nedladdning finns på www.amvina.se/skiphop

Amvina är ett svenskt import- och grossistföretag som säljer baby-, barn-, gravid- och föräldraprodukter till detaljhandeln i Norden. Vår filosofi är att göra praktiska, säkra och designade produkter tillgängliga för den nordiska marknaden. Bland våra varumärken finns bland annat BabyBlooms, Diono, Dusky Moon, Fertile Mind, Hippychick, Maxi-Cosi, Pabobo, Potette, Quinny, Skip Hop och Walltastic.