Amvina AB

Skip Hop Stroller Organizer

Pressmeddelande   •   Jul 03, 2013 11:44 CEST

Från Skip Hop kommer den snygga förvaringsväskan för barnvagnen Stroller Organizer.

Stroller Organizer håller ordning på dina viktigaste prylar och flaskor och kaffekoppar hålls säkert på plats och hjälper dina drycker att hållas kalla eller varma.

Enkel att använda och passar de flesta barnvagnar då den har justerbara kardborreband som sätts fast på barnvagnens handtag.

Kommer också med en avtagbar liten handledsväska som kan kopplas loss från Stroller Organizer. Det är en liten behändig väska med rem, för att ta med småsaker, plånbok och mobiltelefon. Den har t.o.m. ett hörlursuttag för handsfreesamtal eller för att lyssna på musik.

•  Tillverkad i stark neopren
•   Justerbara kardborreband
•  Isolerande mugghållare
•   Liten avtagbar handledsväska ingår
•  Fri från BPA och ftalater
•   Tvättbar i maskin
•   Storlek: 34x15x8 cm
•  Vikt: ca 250 g

Ca pris: 299,00 SEK

För ytterligare information eller högupplösta bilder, kontakta oss: tel 08-732 88 50 eller info@amvina.se .
Mer info samt högupplösta bilder för nedladdning finns på www.amvina.se/skiphop/strollerorganizer

Amvina är ett svenskt import- och grossistföretag som säljer baby-, barn-, gravid- och föräldraprodukter till detaljhandeln i Norden. Vår filosofi är att göra praktiska, säkra och designade produkter tillgängliga för den nordiska marknaden. Bland våra varumärken finns bland annat BLISS Sthlm, Brother Max, Diono, Hippychick, Maxi-Cosi, Pabobo, Quinny, Skip Hop och Walltastic.