Amvina AB

Skip Hop Treetop Friends Sängmobil

Pressmeddelande   •   Aug 08, 2012 10:20 CEST

Nu utökar Skip Hop sin Treetop Friends kollektion med en musikalisk sängmobil.  Sängmobilen är fantasifull och lugnande att titta och lyssna på, för både bebis och förälder. När trädgrenen sakta roterar, till tonerna av Brahms godnattvisa, kan ditt barn titta på löv, ansikten och mönster tills hen somnar.

Skip Hop Treetop Friends leksakskollektion har designats i samarbete med den kända svenska grafiska formgivaren och illustratören Sandra Isaksson.  Tillsammans med Sandra, tog Skip Hop fram leksakskollektionen Treetop Friends underbara babyleksaker som lanserades i Sverige i höstas och har blivit en jättesuccé över hela världen, inte minst i Sverige.

Skip Hop Treetop Friends Sängmobil inkluderar fem färgrika figurer:  grön fågel, orange fågel, uggla, äpple och fågelhuset, alla lever tillsammans på en trädgren av linne.

• Ålder: 0 - ca 5 månader
  • Stadig fästarm beklädd med tyg
  • Fästes enkelt, passar de flesta spjällsängar
  • Speldosa med på / av-knapp, spelar i 6 minuter
  • Storlek: 66 cm, trädgren 29 cm

Ca pris i butik 649 kr

Finns att köpa i välsorterade baby‐ och barnvagnsbutiker.

För ytterligare information eller bilder, kontakta oss.
Tel 08-732 88 50 eller info@amvina.se
Mer info samt högupplösta bilder för nedladdning finns på www.amvina.se/skiphop.

Amvina är ett svenskt import- och grossistföretag som säljer baby-, barn-, gravid- och föräldraprodukter till detaljhandeln i Norden. Vår filosofi är att göra praktiska, säkra och designade produkter tillgängliga för den nordiska marknaden. Bland våra varumärken finns bland annat BabyBlooms, Diono, Dusky Moon, Fertile Mind, FunToSee, Hippychick, Maxi-Cosi, Pabobo, Potette, Quinny, Skip Hop och Walltastic.