Amvina AB

Skip Hop väskor till skolstart!

Pressmeddelande  •  2012-07-11 13:10 CEST

Skip Hop Zoo Pack  och Skip Hop Zoo Lunchie är bedårande söta väskor för alla små djurvänner, smart och storleksanpassad för barn i förskoleåldern. Nu kommer tre nya djur: dinosaurie, flodhäst och lejon.

Zoo Pack är en en tuff liten ryggsäck som  har rymliga fack för att stoppa grejor i, men även ficka för mellis och isolerat fack för dryck. Mått: 25x10x28cm.  Cirka pris: 279 kr.

Zoo Lunchie är en isolerande lunchväska med ett rymligt huvudfack som rymmer smörgåsar, snacks, drycker och mycket mer. Mått 19x8,5x23cm.  Ca pris: 229 kr

Zoo Pack och Zoo Lunchie kan användas från 3 år och de är helt fri från PVC och ftalater.

För ytterligare information eller bilder, kontakta oss.
Tel 08-732 88 50 eller info@amvina.se
Mer info samt högupplösta bilder för nedladdning finns på www.amvina.se/skiphop.

Amvina är ett svenskt import- och grossistföretag som säljer baby-, barn-, gravid- och föräldraprodukter till detaljhandeln i Norden. Vår filosofi är att göra praktiska, säkra och designade produkter tillgängliga för den nordiska marknaden. Bland våra varumärken finns bland annat BabyBlooms, Diono, Dusky Moon, Fertile Mind, FunToSee, Hippychick, Maxi-Cosi, Pabobo, Potette, Quinny, Skip Hop och Walltastic.

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom