Maybritt Krewald AB

Skönheten kommer alltid inifrån!

Pressmeddelande   •   Okt 08, 2010 12:30 CEST

SuntLiv Olja har under hösten bytt namn, förpackning och yttre design vilket betyder den härliga dagliga ”skönhets- och hälso-shot” i en helt ny utgåva, men med samma fantastiska innehåll som innan.

Vi har valt att låta vår grundare, Maybritt Krewald, och hennes namn ingå i profilen för våra nya produkter och vår nya produktdesign därför att produkterna och deras innehåll alltid har varit inbegripna av hennes insikt och kunskap om ekologi, kvalitet, miljö och natur samt hennes omsorg för andra.

Den nya designen har ett lyxigt och naturligt uttryck som beskriver de naturliga oljor som finns på insidan och som främjar skönhet inifrån. Våra skönhetsoljor tas som en shot på morgonen tillsammans med aronia och heter nu ”MK organic pure oil W”, ”MK organic pure oil M” och ”MK organic pure oil O”.

Vår aroniajuice som oftast blandas med oljan till en morgonshot har också fått ett nytt namn - den heter nu ”MK organic pure aronia A”.

Maybritt Krewald´s ekologiska rena oljor och aronia juice är en exklusiv skönhetserie inspirerad av kärlek och respekt för naturens livgivande essens. MK´s ekologiska produkter är inbegripna av innerlig kärlek till jorden och dess många invånare, och vårt utsökta sortiment av oljor och juice som tas som en daglig shot innan frukosten ger en lyxig wellness- och skönhetskänsla inifrån. Förfinade med traditionella skönhetshemligheter för alla åldrar och för vår moderna livsstil, väljer Maybritt Krewald bara högsta kvalitet ingredienser, som i tusentals år har varit använda för att återställa balans och lugn i kropp och själ. Och eftersom Maybritt Krewald alltid har älskat den naturliga världen så mycket, grundar sig MK´s produkter enbart på rena ekologiska råvaror som aldrig skadar miljön.

Från början ville Maybritt utveckla en skönhetslinje som enbart använde sig av naturliga ingredienser för att få människor att uppnå skönhet och välmående inifrån. Var och en av hennes unika ekologiska formuleringar har som mål att uppfylla de särskilda behoven hos kvinnor och män, som främjar välmående, skönhet och energi för människor i alla åldrar. Maybritt´s livsfilosofi lyser igenom i hennes personliga formuleringar. Tillverkad kärleksfullt med aromatiska växter och rika saftiga frukter, strävar MK´s produktlinje för att uppnå inre balans för att stärka ett vackert utseende.

"Min förhoppning är att mina produkter ska ge en känsla av inre och yttre balans, skönhet och naturlig energi till alla som använder dem för att hjälpa göra världen till en bättre plats för alla."

MK´s oljor & juicer har gjorts utan kemikalier eller syntetiska innehållsämnen och är ekologiskt certifierade. Skapade med goda avsikter och ingredienser så att renheten i vår produktlinje kommer att ge dig förnyad energi och förskönar huden och utseendet genom aktivering av din inre energi. Med ett upplyftande och lugnande wellnesspaket från Maybritt Krewald kommer våra produkter att uppfylla dina behov med en helkropps-förnyelse.