Skoljobb Sverige AB

Skolledarejobb - Stärk din skolas varumärke

Pressmeddelande   •   Jun 21, 2011 11:47 CEST

Skolledarjobb är en presentationsbilaga för att hjälpa dig som arbetsgivare att stärka ert varumärke i syfte att attrahera ledare med rätt kompetens.

Presentationerna görs i reportageform. En erfaren frilansskribent intervjuar de som framför ert budskap, och formulerar därefter en intressant artikel kring ert specifika ämne.

Ni som arbetsgivare kan berätta om aktuella och kommande satsningar, intressanta projekt, eller om ni blivit prisade eller uppmärksammade för något speciellt. Valet är ert!

Skolledarjobb är ett samarbete mellan Skoljobb.se och Sveriges Skolledarförbunds tidning Skolledaren. Upplagan är 10 000.

"En kontinuerlig medverkan i Skolledarjobb är en del i vår strategi att marknadsföra oss som en intressant och attraktiv arbetsgivare. Nu börjar vi se ett positivt resultat av detta. Vi har fått kontakt med flera ledare som hör av sig för att de läst om oss, och på det sättet bygger vi viktiga relationer som underlättar vårt rekryteringsarbete."

Johan Svedberg, Förvaltingschef, Örebro kommun

Skoljobb.se - Mötesplatsen mellan arbetsgivare och arbetstagare inom förskola, skola och utbildning