Charlie Marine Art

Skräddarsydd barntavla, en perfekt present

Pressmeddelande   •   Nov 09, 2010 16:57 CET

Nu kan du köpa en bestående present till dina vänners, familjens eller dina egna barn! En handmålad barntavla som du är med och designar blir en annorlunda och mycket personlig present. Svenska Charlie Marine Arts barntavla är perfekt present till nyfödda eller som doppresent. Tavlan har en marin känsla och touch av New England som gör att den känns exklusiv och förgyller pojk- eller flickrummet.

Alla barntavlor målas på beställning efter kundens instruktioner. Tavlans motiv baseras på födelse- eller dopdatum samt namnet på barnet som skrivs i text och med signalflaggor vilka symboliserar bokstäverna i namnet. Tavlan är liggande i måtten 60*30 cm.

På baksidan eller kanten av tavlan kan du skriva ett personligt och bestående meddelande.

Alla tavlor handmålad efter beställning vilket möjliggör att du kan special beställa valfri storlek samt välja mellan olika bakgrundsfärger:

- Vitmålad canvas
- Gråmålad canvas
- Vintage canvas

Tavlan leveras hem inslagen i papper och kartong.  Leveranstiden är ca 4 veckor.

Tavlorna finns att beställa från hemsidan eller på utvalda butiker och webbshoppar, alla försäljningsställen hittar du på www.charliemarineart.se

Charlie Marine Art är ett svenskt varumärke. Vi säljer handmålade marina tavlor. Personerna bakom Charlie Marine Art är seglare som började måla personliga tavlor med lokal anknytning eller med personliga attribut. Dessa gavs till våra vänner runt om i världen som tack för husrum vid regattor.

För Charlie Marine Art är valfrihet och exklusivitet viktigt, därför handmålas tavlorna i små serier efter beställning. Du har även möjlighet att beställa personliga motiv som bygger på lokala platser exempelvis ditt sommarställe eller händelser som exempelvis bröllop.

Alla ”Charlie” tavlor kan fås med olika bakgrunder såsom målad vintage , gråmålad eller vitmålad samt i flera olika storlekar.

Mer information finns på: www.charliemarineart.se