base media ab

Skräddarsydd webb och IT-lösning för Umeås största näringslivsgala!

Pressmeddelande   •   Okt 13, 2010 09:02 CEST

Skräddarsydd webb och IT-lösning för Umeås största näringslivsgala!

För fjärde året i rad står base media som webb- och IT-leverantör till Umeågalan 2010.

I samarbete med Heja Eventbyrå har en skräddarsydd webblösning tagits fram med tillhörande bokningssystem för att enkelt kunna administrera och fakturera.

Som biljettbokare har du även möjlighet att beställa champagne, bjuda in gäster, där var och en får ange specialkost.

Umeågalan startades år 2004 i syfte att uppmärksamma framgångsrika företag och företagare samt att visa på deras betydelse för Umeås tillväxt och utveckling.

Den första Umeågalan hölls sista torsdagen i november 2004. Efter den lyckade premiären följde ett så positivt gensvar från publiken och näringslivet, att arrangörerna beslutade att Umeågalan skulle hållas varje år.

För mer information kontakta:

Ann Klefbohm | base media

ann@basemedia.se

www.basemedia.se

Om base media

Base media AB är ett expansivt it-företag med fokus på webbutveckling och sökmotormarknadsföring. Med vår långa erfarenhet och våra kunniga medarbetare är vi ett drivande företag i branschen.

Bolaget grundades 1999, har huvudkontor i Umeå med inriktning mot webbaserade lösningar för företag och organisationer samt dotterbolag i Vilhelmina med full service för tjänster inom sökmotormarknadsföring, sökmotoroptimering och sökmotorernas sponsrade länkar. Marknaden för sökmotormarknadsföring växer kraftigt och företag upptäcker dagligen fördelarna med att synas i sökmotorernas resultatlistor i kombination av kundanpassade webbtjänster.

Mer information på www.basemedia.se