Skyways

Skyways After Work till fler passagerare

Pressmeddelande   •   Okt 08, 2010 15:50 CEST

Alla Skyways passagerare som reser från Arlanda efter kl 1200 på fredagar serveras nu Skyways omtyckta After work.

Tidigare var det endast sista avgången på utvalda destinationer från Arlanda som kunde erbjuda sina passagerare detta men nu kan alltså alla som reser efter kl 1200 från Arlanda på fredagar få ta del av den mycket uppskattade after worken. Ostbricka, charktallrik, räksmörgås, rostbiffsmörgås eller wraps av olika slag är det man kan bli bjuden på och till det kan man välja att dricka vin, öl, läsk, vatten eller kaffe.

”Vi hoppas att våra passagerare ska få en stunds avkoppling efter en lång arbetsvecka och att alla känner sig varmt välkomna ombord”, säger Peter Browall VD på Skyways AB.

För mer information, kontakta:
Peter Browall, VD för Skyways AB
Telefon: +46(0)733-00 00 40
Email: peter.browall@skyways.se

Om Skyways
Skyways trafikerar 11 inrikes- och 1 utrikesdestination. Under 2009 flög ca 475 000 passagerare med Skyways, vilket gav en omsättning på 1,1 miljarder SEK. För mer information var vänlig besök www.skyways.se