Skyways

Skyways släpper 15 000 lågprisbiljetter för 447 kronor

Pressmeddelande   •   Nov 28, 2006 15:13 CET

Skyways släpper 15 000 lågprisbiljetter för 447 kronor

De som vet att de ska ut och resa på det nya året har redan nu möjlighet att boka en billig flygbiljett på Skyways.

Från 29 november kommer 15 000 lågprisbiljetter vara tillgängliga på Skyways 22 destinationer. Den billigaste biljetten kostar 447 kronor och gäller för enkel resa inklusive skatter och avgifter. Biljetterna bokas på Skyways hemsida och gäller mellan 15 januari och 25 mars.

Skyways marknads- och försäljningschef Peter Browall förklarar att den positiva utvecklingen för Skyways gör att man kan satsa ännu hårdare på marknaden med speciella erbjudanden.

FÖR MER INFORMATION KONTAKTA:
Peter Browall, marknads- och försäljningschef, Skyways Express AB, 0733-00 00 40

OM SKYWAYS
Skyways resenärer kan välja mellan 17 inrikes- och 5 utrikeslinjer. 350 anställda ser till att resenärer och bagage kommer fram i tid. 2005 flög 900 000 resenärer med Skyways, som omsatte 1,3 miljarder SEK. För information om företaget samt bilder se http://www.skyways.se/Skyways/Om_Skyways/ och http://www.skyways.se/Skyways/Press/Bildbank/.