Skyways

Skyways släpper billiga flygbiljetter

Pressmeddelande   •   Okt 29, 2004 15:23 CEST

Tisdagen den 2 oktober släpper flygbolaget Skyways 33,000 av sina lågprisbiljetter, Skyways Klick, till 18 destinationer inom Sverige.

- Skyways.se har idag mer än 130,000 unika besökare i månaden och antalet bokningar ökar stadigt. Genom att släppa fler lågprisbiljetter på vår hemsida vill vi se till att ännu fler uppmärksammar hur billigt de kan resa genom att boka direkt på hemsidan, säger Skyways marknadschef Sören Roos.

De biljetter som släpps gäller för perioden 10 januari 2005 till den 20 mars 2005

Skyways Klick finns i tre prisnivåer från 350 kronor. Biljetten bokas på www.skyways.se

Antalet platser är begränsat, först till kvarn gäller.

Exempelpriser på Skyways Klick (enkelpris inklusive skatter och avgifter)

Från/till Stockholm
Arvidsjaur fr 350 kr, Borlänge fr 350 kr, Halmstad fr 350 kr, Jönköping fr 350 kr, Karlstad fr 350 kr, Kramfors fr 350 kr, Kristianstad fr 350 kr, Linköping fr 350 kr, Lycksele fr 350 kr, Skellefteå fr 350 kr, Storuman fr 350 kr, Trollhättan fr 350 kr, Vilhelmina fr 350 kr, Visby fr 350 kr och Örebro fr 350 kr

Från/till Göteborg
Luleå fr 700 kr, Sundsvall fr 500 kr och Umeå fr 700 kr.

FÖR MER INFORMATION
Kontakta Sören Roos, marknadschef Skyways på telefon 0733-85 86 87.

OM SKYWAYS
Skyways trafikerar 18 inrikes- och 8 utrikeslinjer och är det flygbolag som flyger till flest orter i Sverige. 2003 flög 1 342 000 passagerare med Skyways. Omsättningen för 2003 var 1,8 miljarder SEK. Skyways har 700 anställda. För mer information om Skyways se http://www.skyways.se/omskyways.asp samt www.skyways.se/bildbank.asp