Slussen Building Services (Slussen.biz)

Slussen.biz värd för fastighetsforum på Underhållsmässan

Pressmeddelande   •   Jan 12, 2016 13:38 CET

Besökarna på Underhållsmässan (8-11 mars) i Göteborg får möjlighet att lära sig mer om möjligheterna till strategisk, klok och lönsam energieffektivisering med hjälp av konceptet ”Totalprojekt” och om den nya lagen som kom den 1 juni 2014 ”Energikartläggning i stora företag”.

Ta del av programmet för Teknikscenen!

Läs mer om satsningen här!

Kontaktperson:
Ulrik Hammarsträng
redaktion@slussen.biz
08-518 018 03

Slussen.biz är Nordens ledande portal för VVS-, Kyl-, Energi-, VA- och Inneklimatbranscherna, med i genomsnitt 13.000 unika läsare per månad. Antalet användare ökar stadigt.

Slussen.biz är informationskällan för konsulter, installatörer och tekniska förvaltare som jobbar med installationsteknik och VA, Slussen.biz är också det självklara universalverktyget för relationsmarknadsföring och redaktionell kommunikation business to business (B2B). Här finns publiceringsverktyg, säljverktyg, expo och annonsutrymme.

Du kan prenumerera på vårt eNyhetsbrev som utkommer en gång i veckan. Det effektivaste sättet att hålla dig uppdaterad inom dina relevanta fackområden och intressanta ämnen. Nyhetsbrevet har ca 16 000 prenumeranter/vecka.

Slussen.biz arrangerar ExpoVent, ExpoKyla och ExpoVA på 40-talet orter under 2016.

Slussen.biz samlas branschens profiler och företagen som präglar marknaden. Vi ger dig en möjlighet att jämföra dig själv och din leverantör med konkurrenter eller dina kunder och deras leverantörer med andra företag inom branschen.

Slussen.biz startade 1996 och produceras av Ventil AB i samarbete med 24 branschorgan och har ca 20 000 företag i sökmotorn. Samarbetet med branschorganen ger innehållet en kvalitetsgaranti.

Vi skapar nytta, nöje och tillhörighet.