Smakbox

Smakbox - succén fortsätter

Pressmeddelande   •   Nov 01, 2016 17:03 CET

Smakbox har fått en fantastisk start och är nu en av Sveriges snabbast växande prenumerationstjänster inom mat. Sedan lanseringen i mars i år har antalet kunder vuxit med 70% per utskick. Intresset för att prova utvalda, nya produkter inom matlagning och bakning är stort. Under första halvan av 2017 beräknas upp till 10 000 Smakbox packas per utskick och skickas till matälskare över hela landet.

”Julafton varannan månad! Mängder med spännande produkter. Ser redan fram emot nästa Smakbox.” Maria, prenumerant på Smakbox

”Det blev en favorit här hemma! Hade det inte funnits med i Smakbox kanske jag aldrig hade upptäckt den! Tack!” Carina, prenumerant på Smakbox

Varannan månad får prenumeranterna ca 15 nya smaker och produkter från små och stora varumärken. Vissa kan ätas direkt, som en fin mörk choklad eller en dryck med ny smak. Andra ingår i matlagningen eller bakningen, som en spännande krydda, olivolja eller mjölsort. Recept följer med som inspiration.

Smakbox är ett roligt och prisvärt sätt att upptäcka nya produkter inom matlagning och bakning! Varannan månad skickas ca 15 nya smaker och produkter från små och stora varumärken. Vissa kan ätas direkt, som en fin mörk choklad. Andra ingår i matlagningen eller bakningen, som en spännande krydda, pasta eller en ny mjölsort. Smakrika recept och inspiration följer med boxen. Pris 199 kr/box (värde mellan 350 - 450 kr). Smakbox skickas över hela Sverige och frakt ingår i priset.