shop mat&smak

Smakfulla Deliboxar årets julklapp!

Pressmeddelande   •   Sep 18, 2014 08:56 CEST

Inte långt till jul då många företagare vill visa både anställda och kunder sin uppskattning. Vad kan vara mer rätt än att varmt överräcka en smakfull Delibox, fullproppad med både småskaligt mathantverk och passion.

mat&smak har komponerat ett antal Deliboxar, var och en med en egen profil. Alla innehåller noga utvalda produkter ur mat&smaks webbshop. Det är mathantverk från båda när och fjärran. Allt framställt utifrån passion och stort kunnande. Mycket är även ekologisk/KRAV-märkt. Några av Deliboxarna innehåller även fint stengods från svenska Sthål, som sätter extra guldkant på gåvan.

Just nu finns det fyra Deliboxar i vår shop, men fler är på gång så håll utkik!
Samtliga boxar är vackert förpackade och innehåller även ett rabatt-erbjudande om 10% i mat&smaks webbshop.

Mer information om Deliboxarna finns i vår webbshop shop.matochsmak.se

För ytterligare information, kontakta:

Marie Jönsson, mobil: 0703-96 67 60, e-post: marie@matochsmak.se
Anna Harald, mobil: 0702- 58 28 94, e-post: anna@matochsmak.se

mat&smaks webbshop: shop.matochsmak.se
mat&smaks webbsida: www.matochsmak.se

mat&smaks webbshop: www.matochsmak.se

mat&smak är med webbsidan matochsmak.se en samlingsplats för nyfikna konsumenter och producenter. Här får man kontakter, kunskap och inspiration kring mat att lita på men även recepttips och reportage. I den rikstäckande katalogen hittar man gårdsbutiker, gårdsmejerier, producenter, caféer och restauranger m.m.

mat&smak är också en webbshop. Här hittar man ett noga utvalt sortiment av matprodukter som har sitt ursprung både i Sverige och i andra delar av världen. I webbshopen erbjuder mat&smak småskaliga mathantverkare att exponera sina produkter till en större publik.