Let's deal

Smarta shoppare betalar 30% mindre för årets julklapp 2011

Pressmeddelande   •   Nov 16, 2011 08:53 CET

Drygt 200 000 smarta shoppare har under det senaste året tillsammans sparat närmare 85 miljoner kr genom att handla på Letsdeal.se. Nu lanserar Letsdeal.se sitt jultorg – en marknadsplats som ger medlemmarna möjligheten att göra smarta val även under julhandeln. Som att betala 30% mindre för årets julklapp 2011 – matkassen.

Från och med i dag behöver smarta shoppare inte längre armbåga sig fram i trånga affärer för att köpa sina julklappar. På Letsdeal.se finns nu ett jultorg där alla kan ta del av oslagbara erbjudanden på allt från upplevelser och skönhetsvård till restaurangbesök och produkter.

Redan nu finns årets julklapp tillgänglig – 30% rabatt, eller 349 kr, för en matkasse från Tasteline. Varje vecka kommer nya fynd att avslöjas, fynd som ger medlemmarna chansen att köpa julklapparna till mindre än halva priset – eller starta mellandagsrean i förtid om de så vill.

Letsdeal.se ger företag marknadsföring i attraktiva kanaler och garanterar dem hundratals – och ibland tusentals – nya kunder. På så sätt kan företagen i sin tur sänka priserna och erbjuda konsumenterna oslagbara rabatter.

Bakom bolaget står mediakoncernen Schibsted Media Group och IT-entreprenörerna Alexander Hars och Lars Karlsson. Letsdeal.se grundades 2010 och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö. Läs mer på http://www.letsdeal.se.