ABC Leksaker AB

Smarta tavelramar med inbyggd förvaring för barnteckningar – finns nu i vit, körsbärsträ och svart

Pressmeddelande   •   Nov 30, 2011 18:50 CET

Li’l Davinci tavelramar kom till Sverige år 2007 i amerikanska storlekar och i svart, men nu är vi glada att annonsera att vita och körsbärsträdfärgade ramar har kommit, och att samtliga ramar finns nu i både A4 och A3 storlekar, perfekt för barnfamiljer.

Att barn blir stolta över att få visa upp sina nya teckningar, det vet nog de flesta. Tack vare innovativ design är det lätt att visa upp och byta ut barnens konstnärliga alster. Med Li’l Davinci tavelramar i trä är det bara att öppna framsidan på ramen och sätta in en ny teckning när du vill byta,  enklare kan det knappast bli.

Med plats för förvaring av flera teckningar i ramen blir det också enkelt att hålla ordning och reda på barnens skapelser och de slipper ligga framme i rummet och skräpa. Du får alla teckningar samlade på ett och samma ställe. Dessutom är tavelramen enkel att hänga upp. Den levereras med ett papper där hålen är förmarkerade så det är väldigt lätt att få spikarna på rätt plats.

Träramarna från Li’l Davinci hittar du på ABC Leksaker. De finns i A4 och A3, och i svart, vit och körsbärsträ.

ABC Leksaker är en nätbutik som säljer leksaker av hög kvalitet. Våra leksaker har ett syfte, de ska utveckla kreativiteten hos barnen. Hos ABC Leksaker hittar du roliga och lite annorlunda leksaker som barnen har kul med länge.