Smartstudies

Smartstudies utvidgar verksamheten

Pressmeddelande   •   Okt 01, 2012 17:17 CEST

Vi på Smartstudies kan stolt meddela att vi nu även bedriver verksamhet i Malmö, Lund, Helsingborg, Uppsala och Linköping.

December 2011 började Smartstudies att anordna privatundervisning och läxhjälp i Stockholm och Göteborg. Under våren 2012 hjälpte vi fler och fler elever. Inför hösten 2012 utvidgade vi verksamheten till att även omfatta Malmö, Helsingborg och Uppsala samt sedermera Lund och Linköping.

Smartstudies kännetecknas av god undervisning samtidigt som vi försöker hålla priserna så låga som möjligt. Vi väljer noggrant ut en lärare som matchar dina behov. Läraren kommer sedan hem till er. Första lektionen är alltid ett prova-på-tillfälle, är man inte nöjd behöver man inte betala. För att säkerställa att undervisning går åt rätt håll skapar vi alltid en personlig utvecklingsplan som vi sedan följer upp.

Om Smartstudies

Vår vision på Smartstudies är att utgöra ett extra stöd gör svenska skolungdomar, på väg mot sina mål och drömmar. Vår pedagogik, förmåga att engagera, sätta upp mål och att följa upp undervisningen är några av de saker som är viktiga för att vi ska lyckas.

Samtidigt som vi håller en hög kvalitet i undervisningen, är ett lika viktigt mål för oss att fler ska kunna ta del av extra läxhjälp. Med hjälp av smarta lösningar och en lägre marginal än andra företag vill vi därför erbjuda Sveriges lägsta pris för läxhjälp i hemmet.