Norrviddenkoncernen - nu en del av Diös Fastigheter

Smedjan Galleria för ett rosa oktober

Pressmeddelande   •   Okt 08, 2010 14:22 CEST

Varje år drabbas 7000 personer av bröstcancer. Gallerian Smedjan ska nu tillsammans med sina besökare och Luleås befolkning ta 700 steg i kampen mot bröstcancern och därmed skänka 7000 kr till insamlingen.

- Ett fotspår kostar 10 kronor och finns att köpa i Thé-Shoppen på entréplanet i Smedjan. Följ fotspåren som leder in i Smedjan och fäst ditt fotspår efter det senast utplacerade spåret, säger Emma Aludden, Centrumledare på Smedjan Galleria som ägs av Norrvidden Fastigheter i Luleå.

Under lördagen kommer Emma Aludden, Centrumledare, att finnas på plats i gallerian för att hjälpa besökarna ta sina steg.  Norrvidden Fastigheter AB har redan tagit dom första 100 stegen. Vi hoppas att Smedjan får många besökare som tillsammans med oss tar ett par steg och stödjer projektet Rosa Oktober i kampen mot bröstcancer!

Är du intresserad av att få bilder från kampanjen kring Rosa Oktober eller kanske ställa frågor till Norrvidden eller någon butik i Smedjan är du välkommen att kontakta Emma Aludden enligt nedan.

Bilden är tagen av fotograf Tomas Bergman.

För mer information, kontakta:

Emma Aludden, centrumledare Smedjan, Norrvidden Fastigheter AB

tel: 0920 - 24 12 56

Norrvidden Fastigheter är ett norrländska fastighetsbolag med huvudkontor i Sundsvall. För att ha en stark lokal närvaro har vi lokalkontor på våra huvudorter Sundsvall, Gävle, Östersund, Umeå och Luleå. Bolaget bildades 2002 och  äger fastigheter om totalt ca 850 000 m2.