SweDeltaco

Smidig etikettmaskin för alla

Pressmeddelande   •   Apr 30, 2013 11:15 CEST

Sällan har det varit så enkelt att skapa egna etiketter som med DYMO LabelManager Wireless PnP. Lägg inte onödiga pengar på att låta andra göra etiketter, när du kan göra det smidigare och mer kostnadseffektivt själv. Helt själv behöver du inte vara, trådlös teknik gör det möjligt att dela etikettmaskinen med hela hemmet eller kontoret.

En av många fördelar med DYMO LabelManager Wireless PnP är alltså möjligheten att dela den med flera personer. Tack vare de inbyggda trådlösa funktionerna är det enda som krävs att alla använder samma trådlösa nätverk. Det är dessutom väldigt enkelt att göra massutskrifter, maskinen har automatisk etikettskärare. Var inte orolig, den fungerar lika bra till PC som till Mac.

LabelManager Wireless PnP ger dig möjlighet att skapa professionella etiketter med bilder, streckkoder och logotyper med en upplösning på 300 dpi. Det du har skapat på datorn kan du i princip skriva ut på etikett. Du kan välja att skriva ut med DYMO D1-tejp i bredderna 6, 9, 12, 19 och 24 mm. Skriv ut allt från små etiketter för filer och material till stora och lättlästa etiketter för pärmar, skyltar och mycket mer. Som om det inte vore nog så kan du även skapa etiketter utan att vara inkopplad tack vare det laddningsbara batteriet.

Mått(BxDxH):56,5x144x162mm.

DYMO LabelManager Wireless PnP går under artikelnummer S0969020 distribueras av SweDeltaco till återförsäljare i Sverige, Finland, Danmark och Norge.

Om DYMO
DYMO började 1958 i Kalifornien med att tillverka präglingsmaskiner och har nu vuxit till att bli ett företag med global räckvidd. DYMOs köptes 2005 av Newell Rubbermaid, ett av de 100 största företagen i USA

Om SweDeltaco
SweDeltaco grundades 1991 och är en av Nordens ledande nischleverantör och distributör av IT-produkter. Bolaget har ett mycket konkurrenskraftigt erbjudande genom effektiva inköp i Asien, ett modernt logistikcenter i Stockholm och bred distribution till de flesta stora nordiska återförsäljarna. Bolaget har visat stabil organisk tillväxt och vinstökning varje år sedan starten för 20 år sedan. SweDeltaco har 80 medarbetare, huvudkontor i Stockholm och dotterbolag i Finland , Danmark och Norge. Företaget ägs av Deltaco AB som är listat på First North under kortnamnet DELT. För mer information se www.deltaco.se och www.deltacoab.se.