Rough Rocker Production

SMOKIE- SWEET- SLADE på Skansen, Sollidenscenen/Stockholm den 5 augusti

Pressmeddelande   •   Feb 15, 2016 08:24 CET

Efter att ha spelat i Göteborg, Borgholm och Helsingborg med flera platser är det nu dags för Stockholm att gästas av dessa tre legendariska band som med mängder av hits skapat den ikonstatus som rockhistorien givit dem.

De som har besökt konserterna som hållits tidigare somrar kan intyga att denna kväll kommer att bli någoting utöver det vanliga. Det är ingen slump att banden fortfarande levererar sin musik för utsålda arenor runt om i Europa. Låtarna är tidlös klassisk rock och pop som ständigt hittar nya fans och trollbinder de som en gång träffats av den magiska energin.

På Sollidenscenen på Skansen den 5 augusti ges en helkväll med mängder av hits som radas upp på löpande band med en energi och pondus som smittar av sig i ett fantastiskt sommarkvällsparty. Detta på Stockholms bästa utomhusscen, Sollidenscenen på Skansen.

BILJETTER:

Avsändare:

Rough Rocker Production AB

Peter Ljungberg/VD

tel. 076- 771 92 81

e-post: roughrockerproduction@gmail.com

PS! Vid intresse av telefonintervju med Andy Scott/Sweet, Dave Hill/Slade och Terry Uttley/Smokie kontakta Rough Rocker Production AB.

Rough Rocker Production- artist support & services

Rough Rocker Production- Website