Nordiska Listan AB

SnickareListan.se hittar rätt snickare för ditt projekt!

Pressmeddelande   •   Jun 21, 2011 14:25 CEST

SnickareListan.se sattes i bruk under 2010 och har sedan dess ständigt expanderat och hjälper i dagsläget tusentals besökare att hitta fram till rätt snickare för dem varje månad. På sajten kan man välja mellan att bläddra och läsa på om de snickare som agerar på just den ort du behöver få jobbet utfört och man erbjuds även möjligheten att lämna en offertförfrågan som går direkt ut till snickarna. När de svarat får du som privatperson eller företag ett bra underlag för att fatta rätt beslut.

Tanken med SnickareListan.se är att under en och samma plattform samla de allra flesta snickare i Sverige för att man som privatperson eller företag på ett enkelt sätt ska kunna läsa på och hitta fram till de leverantörer vilka känns bäst just för det jobb man behöver få utfört. Med vår sökmotor kan man skriva in orten, länet eller företagsnamn och då lista de företag vilka är intressanta just för dig.

För Snickare runt om i landet erbjuds den ypperliga möjligheten att få lite extra plats på internet i vårt företagsregister som hamnar högt upp i googlesökningar. Företag kan kostnadsfritt registrera en snygg företagsprofil på sajten och genom denna få chans till både graits marknadsföring och googleoptimering.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över 3 000 000 besök och förmedalade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.