Fourstream® AB

Sök lediga lokaler – blixtsnabbt och direkt i mobilen!

Pressmeddelande   •   Jan 28, 2010 16:46 CET

Lokalguiden äger och driver även en av Sveriges ledande portaler för lokalsökande företag och för alla som söker olika konferensmöjligheter.

”Vi är stolta över att nu kunna erbjuda alla våra kunder som dagligen använder Internet via sin mobiltelefon, möjligheten att söka, lägga upp och förmedla lediga lokaler” säger Tom Vikström, ägare och VD på Lokalguiden.

Den nya mobila webbplatsen är byggd på fourstream®´s egenutvecklade mobila CMS verktyg som medger funktionalitet på ett stort antal mobiltelefonmodeller och inte bara IPhone.

Mobila hemsidor och mobila webbplatser erbjuder våra kunder helt nya möjligheter att nå nya kunder och det är smickrande att ett av de ledande företagen i denna bransch valde just oss som leverantör” säger Martin Strempel, VD på Fourstream®.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Tom Vikström, VD, Lokalguiden, 031-788 71 00

Martin Strempel, VD, Fourstream®, 0709-412662

Besök Lokalguidens mobila webbplats från din mobil: http://m.lokalguiden.se

Fourstream® levererar marknadsledande lösningar inom mobil marknadsföring.
Produktion/design av mobila webbplatser, konsultation inom mobil distribution (SMS), konsultation inom SEO (sökordsoptimering, Google) samt integration av befintliga databaslösningar är områden som hjälper våra kunder att nå ut till det kraftigt ökande antal som söker information via sina mobiltelefoner varje dag!

Bland våra kunder återfinns flera ledande företag inom flera branscher som exempelvis; eBay/bilannonser.se, Radisson Blu, Skanska, Lokalguiden, Ventelo, Frölunda Indians, Hills Golf Club, Newsec, Lokalguiden m.fl.

Läs mer på: www.fourstream.com eller vår mobila webbplats http://m.fourstream.com.

Besök även gärna vår portal för mobila hemsidor, http://m.wipzy.com - en mobil sökmotor där vi samlat länkar till hundratals mobilt anpassade webbplatser.