Softronic AB

Softronics årsredovisning för 2008 är publicerad

Pressmeddelande   •   Apr 01, 2009 10:31 CEST

Softronics årsredovisning för 2008 finns nu tillgänglig att läsa och ladda ned som PDF- dokument från bolagets hemsida, http://www.softronic.se/arsredovisning2008/ under menyn Finans & Press, Rapporter. Tryckt årsredovisning kan beställas från hemsidan.

För mer information:
Anders Bergman, Ekonomichef Softronic AB
Telefon 08-51 90 90 00
anders.bergman@softronic.se

Informationen i årsredovisningen är sådan information som Softronic skall offentliggöra i enlighet med lagen om värdepappersmarknaden och/eller lagen om handel med finansiella instrument. Informationen lämnas för offentliggörande den 1 april 2009 kl 09.30.

Softronic AB (Publ)
Softronic är ett IT- och managementbolag som bidrar till kundernas affärsutveckling och ökade konkurrenskraft. Bolagets grundidé är att leverera IT för bättre affärer. Genom att kombinera erfarenhet och nytänkande inom spjutspets- och Internetteknik med kompetens inom strategi och affärsutveckling, tar Softronic ett helhetsansvar - från behovsanalys och utveckling av transaktionsintensiva verksamhetslösningar till implementation och drift. Företaget grundades 1984 och har idag cirka 370 anställda fördelade på kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Arjeplog och Estland. Softronic är noterat på Nordiska Börsen Stockholm Small Cap. Hemsida: www.softronic.se