Solentro - gör en egen bok

Solentros mentor blev Årets Mentor i Skåne!

Pressmeddelande   •   Okt 06, 2010 14:15 CEST

Skånes kandidat till Årets Mentor Sverige korad!

Årets Mentor koras på Starta Eget mässan i Stockholm 20 oktober och får motta sin utmärkelse av Amelia Adamo. Förstås har Skånes sin kandidat klar - nominerad av adepterna i vårt mentorprogram Mentor Eget Företag och utsedd av en regional jury.

Skånes kandidat 2010 är välmeriterade Anne Richardsson som nominerades av bröderna Hampus och Tobias Schildfat från Solentro - gör en egen bok i Malmö. Anne har under 12 månader ideellt ställt upp som mentor i företaget och fungerat som bollplank och delat med sig av sin egen mångåriga erfarenhet som företagare.

Solentros affärsidé är att du som kund kan skapa din egen bok direkt via företagets hemsida. I TV serien Draknästet fick de stor uppmärksamhet när de tackade nej till ”drakarnas” erbjudande om en stor investering.

Solentro är det enklaste sättet för dig att göra en egen bok eller fotobok. En mycket uppskattad gåva och personlig present oavsett tillfälle - en personlig fotobok fungerar alltid!

Hos Solentro skapar man sin egen bok, fotobok, fotoalbum, bröllopsbok, examensbok (yearbook), dopbok, minnesbok, bloggbok, avskedsbok, "min första bok" - enkelhet, kreativitet och skapande ligger i fokus när du gör din egen bok.