Lekmer

SOMMAR-REA! Upp till 70% på barnkläder | Vinn semester på Kolmården, få Bamse-tidning!

Pressmeddelande   •   Jun 13, 2011 13:00 CEST

Nu brakar årets stora sommar-rea igång på barnkläder. Passa på att fynda märkesbarnkläder till smått fantastiska priser - du får upp till 70% rabatt! Tävla och vinn minisemester på Kolmårdens Djurpark - alla som tävlar får varsin Bamse-tidning! Dessutom mängder av Bamse-produkter till kalaspris och shoppa sommarens bästa solskyddspaket för alla små.

Barnkläder upp till 70% rabatt!
Nu börjar sommarens stora sommar-rea på barnkläder. Mer än 500 olika plagg till kraftigt nedsatta priser. Du får upp till 70% rabatt på barnkläder från Name it, Legowear, Esprit, Minymo, Snoffs design, Lasse Åberg och många fler. Gå till Lekmers stora sommar-rea på barnkläder!

Vinn minisemester på Kolmårdens Djurpark - få Bamse-tidning!
Det är dags för vår Bamse-tävling! Nu har du chansen att vinna en minisemester på Kolmårdens Djurpark för hela familjen. I vinsten ingår entré under två dagar och övernattning med frukost på Vildmarkshotellet för två vuxna och två barn (3 tom 12 år). Alla som tävlar får varsin Bamse-tidning direkt hem i brevlådan!
Tävla och vinn semester på Kolmården - få Bamse-tidning!

Kalaspris på det bästa från Bamse!
Du är inbjuden till Lekmers Bamse-kalas med upp till 61% rabatt på det bästa från världens starkaste björn - ljudbok, ryggsäck, lektält, babygym, pussel och mängder av andra leksaksfynd.
Alla Bamse-produkter med upp till 61% rabatt

Veckans klipp!
Fynda Smoby rutschkana Disney Pixar Cars 90 cm. En kvalitetsrutschkana som håller för tuffa tag i ur och skur med Cars-motiv. Just nu 399 kr (499 kr). Spara 100 kr - få 20% rabatt!

Om Lekmer – leksaksbutiken på nätet

Lekmer är leksaksbutiken på nätet. Lekmer värdesätter hög tillgänglighet, snabba leveranser, god service och trygga, säkra, populära leksaker, barnkläder, barnrumsinredning, spel och sällskapsspel, barn- och babyartiklar till rätt pris.

Lekmer grundades i januari 2006 och ingår i CDON Group. Lekmer har sitt säte i Stockholm.

Om CDON Group – Nordens ledande e-handelshus
CDON Group är en ledande e-handelskoncern med några av Nordens mest välkända och uppskattade varumärken. Sedan starten 1999 har CDON Group skapat framgångsrika verksamheter inom segmenten underhållning, mode och sport/hälsa. Idag driver CDON Group sju e-handelsbutiker med två miljoner kunder i fem länder. Vår portfölj består av underhållningsbutiken Cdon.com, bokhandeln Bookplus.fi, leksaksbutiken Lekmer.se, modebutiken Nelly.com, barnklädesbutiken LinusLotta.com, sport- och näringsbutiken Gymgrossisten.com samt hälsa- och fitnessbutiken Bodystore.com.

CDON Group ingår i Modern Times Group AB, noterad på Nasdaq OMX Stockholms Large Cap-lista under MTG A och MTG B.

E-handelsplatserna
CDON.COM, http://www.cdon.com