Rikshem

Sophia Mattsson-Linnala tillträder 1 november

Pressmeddelande   •   Sep 08, 2016 08:00 CEST

Som tidigare meddelats har Sophia Mattsson-Linnala utsetts till ny vd för Rikshem AB (publ). Det är nu klart att Sophia Mattsson-Linnala tillträder tjänsten den 1 november 2016.

- Det är glädjande och värdefullt för Rikshem att Sophia Mattsson-Linnala kommer att börja redan den 1 november. Styrelsen såväl som medarbetarna ser fram emot att få börja arbeta med Sophia och tillsammans ta Rikshem vidare i bolagets utveckling, säger Bo Magnusson, styrelseordförande på Rikshem.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Jennie Wolmestad, kommunikationschef, Rikshem: 070-687 18 57

Informationen är sådan som Rikshem AB (publ) ska offentliggöra enligt lagen om värdepappersmarknaden. Informationen lämnades för offentliggörande den 8 september 2016 klockan 08:00.

Rikshem är ett av Sveriges största privata fastighetsbolag. Vi äger bostäder och samhällsfastigheter i landets snabbast växande kommuner och erbjuder ett tryggt, trivsamt och flexibelt boende i attraktiva lägen. Vi ska vara en långsiktig samarbetspartner till kommuner, landsting och statliga myndigheter. Rikshem ägs av Fjärde AP-fonden och AMF. Läs mer på rikshem.se

www.rikshem.se