Nordiska Listan AB

SpaListan.se hjälper dig hitta rätt spa

Pressmeddelande   •   Jun 07, 2011 15:55 CEST

SpaListan.se sattes i bruk under 2010 och har under sitt första år hjälp tusentals nöjda besökare att hitta fram till spa'n som agerar på just deras ort och efter deras behov. Genom det breda företagsregister SpaListan.se erbjuder kan man enkelt som privatperson eller företag lista de spa'n som erbjuder den tjänst som önskas och på den ort den önskas. Man får även tillfället att gratis lämna en offertförfrågan som skickas ut till företagen - för att vid svar -enkelt kunna jämföra tjänster, pris och utbud.

Tanken med SpaListan.se när den satte igång var att skapa en sajt som gjorde det enklare för både de som letar efter ett spa, och de som driver spa'n - att hitta varandra. Idag finns det en uppsjö utav olika inriktningar och behandlingar på olika spa'n och SpaListan.se gör det lättare för dig som privatperson att kunna fritt välja, läsa på, och hitta det spa just du söker.

SpaListan.se är en del av Listan.se som är Sveriges största förmedlingssajt av tjänster via nätet. Sedan 2007 har företaget förmedlat tjänster via nätet och är idag absolut störst inom flera av dess branscher. Företaget agerar inom 25 brancher och erbjuder såväl företag som besökare på sajterna en enastående deal. Företagen får kostnadsfritt chansen att registera sig på sidan med en företagspresentation - vilket ger googleoptimering och gratis marknadsföring - och kan även välja att ingå ett samarbete med Listan.se för att få ta del av de offertförfrågningar som kommer in. Privatpersoner och företag som eftersöker tjänster - får via Listan.se en ypperlig chans att genom några enkla klickningar hitta fram och få kontakt med de företag som erbjuder just den tjänsten de söker.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 90 - 290 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över 3 000 000 besök och förmedalade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.