Specops Software

Specops Software är en av finalisterna i Best of TechEd 2012

Pressmeddelande   •   Maj 29, 2012 11:32 CEST

Av 300 bidrag har Specops Software kvalicifierat sig i tävlingen Best of TechEd 2012 med sin produktserie  Specops Password Suite i kategorien säkerhet.

Tävlingen består av 15 olika kategorier, produkterna utvärderas utifrån strategisk betydelse för marknaden, konkurrensfördelar och värde för kunderna. Juryn består av redaktörer, skribenter och tekniska redaktörer på Windows IT Pro och SQL Server Magazine.

-  Jag är väldigt stolt att vi ännu en gång är nominerade som en av finalisterna i Best of TechEd.  Den här gången är det med  Specops Password Suite 6.0 (SPP, SPR and SPS) som kommer att kämpa för en första plats i kategorin säkerhet, säger Thorbjörn Sjövold, Chief Technical Officer på Specops Software.

Tävligen avgörs på TechEd i Orlando, USA, torsdagen den 14 juni.

Specops Software™, är ett internationellt mjukvaruföretag som utvecklar produkter som förbättrar och förenklar företags användning av Active Directory, Group Policy och PowerShell. Företaget grundades i Sverige 2001 och är privatägt. Mer än 3 000 kunder i 49 länder värdesätter innovationen och enkelheten i de prisade produkterna från Specops Software.