Kreativator

Speed-dejta en egenföretagare i Kreativators soffa!

Pressmeddelande   •   Okt 23, 2012 11:46 CEST

Torsdagen den 8 november kl 17-20 inviger företagskollektivet Kreativator sin nya lokal på Grönegatan i Lund med speed-dejting och kontaktannonser för egenföretagare. Dessutom kommer konstnären Tove Wesén att under kvällen, i tusch, dokumentera allt som händer.

Kreativator sitter idag femton egenföretagare med olika kompetenser. Alla arbetar med sina egna företag, men verkar också för att vara en kreativ och levande mötesplats för andra som driver eget.

- När vi började med våra frukostmingel för ett par år sedan upptäckte vi snart att det fanns ett sug efter en mötesplats för egenföretagare i Lund, säger Eva Kronfält som varit med sedan starten 2009.

Klockan 18 hälsar vi alla välkomna och berättar om vem vi är och vad vi gör. Förutom mingel med snittar och bubbel inbjuds alla gäster att skapa en egen kontaktannons för nya uppdrag, som sätts upp i fönstret ut mot gatan. I vår antika soffa kommer det också att pågå speed-dejting under kvällen med förhoppningen att nya samarbeten skapas.

Varmt välkomna!

Kreativator ligger på Grönegatan 16 i Lund.

För mer info kontakta:

Eva Kronfält