JLNK Sport Management AB

Sport handlar om känsla och kärlek till livet :)

Pressmeddelande   •   Feb 26, 2016 18:44 CET

Sport handlar om känsla och kärlek till livet :) . Jessica som har grundat JLNK har flera meriter som svensk cheerleader och idrottsledare. Efter flera år som aktiv cheerleader med SM guld och landslagsuttagningar i bagaget valde Jessica att bli Ledare. Hon var som tonåring ledare för den första träningsgruppen i Sollentuna 2012 och under 2013 grundade hon idrottsföreningen Fierce Athletics tillsammans med familj och goda vänner. Verksamheten har idag vuxit till en av Sveriges största cheerleading & gymnastik föreningar med 6 sektioner inom cheerleading, cheer-dance, gymnastik, tricking & parkour, Akrobatik och AcroYoga och med ett nyfiket öga på Circus och Zumba..

Vi lever devisen ”prova nått nytt och våga” säger Jess som samtidigt pressar sig genom 3:e året på Handelshögskolan i Stockholm.

Livsstil, hälsa och idrott handlar om att skapa de bästa förutsättningarna för att alla skall kunna lyckas.

Goda förutsättningar, idrottsliga och i förutsättningar som kläder, skor och utrustning gör att vi alltid utmanar leverantörer och kända varumärken. Framtiden kräver att man måste alltid vilja mer, nå högre och våga hitta nästa goda idé..

/Jessica

Om JLNK Sport Managent AB

JLNK Sport Management är ett start-up bolag som jobbar med livsstil, management, ledarskap inom idrott och hälsa. Vi erbjuder en rad tjänster inom ledning och administration av idrottsverksamhet och hälsa. Vi jobbar med ett helhetsgrepp och hälsa, mat, träning och bra kläder för träning där vi jobbar med nya, välkända och egenutvecklade varumärken.

Media / PR kontakt

Jessica Liedberg, VD