easyodds.com Ltd

Sport & Spel; Är du säker på att du alltid får de bästa oddsen hos ditt spelombud?

Pressmeddelande   •   Feb 06, 2007 16:39 CET

Gillar du att spela på fotboll, hockey eller andra events? Är du säker på att du alltid får de bästa oddsen hos ditt spelombud?

Med hjälp av vår oddsjämförelsesevice hjälper vi dig att hitta det spelombud som erbjuder dig de högsta oddsen och därmed ger dig högst utdelning vid vinst. Genom att besöka EASYODDS.SE ser du till att enkelt och lätt maximera din vinst genom att få tillgång till oddsen från över 20 av världens ledande spelombud.

Förutom oddsjämförelse erbjuder vi även mängder av bonuserbjudande och frispel.

Besök www.easyodds.se och få tillgång till 23 spelombud med odds på över 1,500 marknader på en och samma plats.

Om EASYODDS.SE

easyodds.se är en omfattande spelservice som hjälper dig att jämföra oddsen från världens ledande spelombud. easyodds.se tillhör det brittiska företaget easyodds.com Ltd vilket startades i London år 2000. Koncernen består nu även av en komplett pokerservice, pokerverdict.com.

Vi erbjuder dig den unika servicen att via en registrering öppna gratis konton med samtliga våra 23 spelombud.

öppna ett konto GRATIS idag och få tillgång till frispel värda över £500!
www.easyodds.com

Hanna Nilsson