Aggressive Development AB

Sportbilar börjar säljas digitalt på webben, i iPhone, iPad och Android

Pressmeddelande   •   Dec 16, 2013 21:36 CET

DoorAuto Sweden och Aggressive Development AB skriver avtal om digital publicering, försäljning och distribution av tidskrifter och magasin. Genom tidningsaffären Qiozk finns Sportbilar till försäljning i iPhone och iPad samt på webben för nedladdning till Mac, Windows och Android.

Unik tidning för Qiozk för dig som gillar sportbilar. Läs sportbilsnyheter, reportage, tester och annat som hör till lyxbilar

"Vi är mycket glada att Sportbilar vill vara med i Qiozk-familjen" säger Olof Thorén, en av Aggressive Developments grundare.

Om Qiozk

Qiozk är en digital tidningsaffär för tidskrifter och magasin. Appen Qiozk finns till iPod, iPhone och iPad. Ladda ner appen från http://www.qiozk.com/paper/sportbilar

Tidningsförlag kan enkelt gå med i Qiozk och erbjuda tidningar till digital försäljning i iPhone och iPad samt på webben för nedladdning till Mac, Windows och Android. På bara några dagar kan förlagets titlar och arkiv finnas till försäljning. Anmäl intresse på http://www.qiozk.com/publisher/

Aggressive Development utvecklar mobila applikation på den svenska och internationella marknaden. Vi gör både egna små mästerverk och hjälper andra att förverkliga sina appidéer. Vårt mest sålda program Tagut som hittar närmaste bankomat i hela Sverige har sålts till över 10 000 iPhone-användare. Aggressive Development grundades i februari 2009 av Olof Thorén och Klas Petersson.