Risetrade

Sportljuddämpare med stil och sound som lockar de flesta!

Pressmeddelande   •   Feb 24, 2011 17:26 CET

Risetrade har ett stort sortiment av Sportljuddämpare från Supersport. Avgassystem och ljuddämpare tillverkas efter beställning då kunden gör val av ändrör som finns i över 40 olika modeller, en nyhet är ändrör i svartkrom. Sportljuddämpare kan beställas både som enkel ljuddämpare med ett eller två avgaspipor eller så kallade "Duplex" system med dubbla ljuddämpare och upp till fyra avgasrör. Systemen finns även i rostfritt med 3 års garanti. Supersport är en tysk tillverkare som är känd för att leverera prisvärda produkter och utöver avgassystem finns framförallt sportfjädrar och hela väghållningskit med sportdämpare och så kallade Coilovers i programmet. Sportljuddämpare finns in en stor mängd varianter till framförallt europeiska bilar men även en del japanska. Produkterna attrahererar både kunder som vill ha en ny del som håller och den sanne bilstyling entusiasten som vill ha lite fränare utseende och ett råare "sound".

Marknadförs av Risetrade.se i Sverige.

"Stil för många mil"

www.risetrade.se

Risnäsvägen 22

83021 Tandsbyn