SportOn

SportOn tecknar nya avtal och erbjuder La Liga och Serie A

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2011 09:31 CET

– Det är otroligt kul att kunna erbjuda våra kunder de bästa ligorna från hela världen. Nu kan våra kunder njuta av både Zlatan och Messi mål kavalkader. Nu kan fansen verkligen visa vilket lag och spelare man håller närmast hjärtat, säger VD Mikael Jansson.

SportOn lanserades i september, 2011. Applikationen, tillsammans med web-sidan gör att man kan byta ut sin ringsignal mot ett videoklipp med ljud på sitt favoritlags senaste mål, en avgörande boll i tennis eller annat oförglömligt sportögonblick. Databasen uppdateras dagligen, vilket innebär att fans kan ladda ner sitt favoritklipp dagen efter match, tävling eller någon annan sporthändelse.

Alla höjdpunkter från nuvarande säsong av La Liga och Serie A finns tillgängliga på www.SportOn.com

– Vi fortsätter att jaga attraktiva ligor och har flera spännande nyheter i startgroparna, lovar Mikael Jansson.

Mer information om SportOn: http://www.sporton.com/.

Mediakontakt
Mikael Jansson
CEO SportOn
Mobile: +46 70 605 77 44
E-mail: mj@sporton.com

SportOn på webben:

www.sporton.com

www.facebook.com/videotones

www.youtube.com/user/SportOnVideotones

SportOn vänder sig till sportfans runt om i hela världen med sin unika mobil tjänst Videotones. Med applikationen kan man njuta av de bästa sportklippen från de största ligorna och stjärnorna som Videotone.

Återupplev ditt favoritögonblick från sportens värld - varje gång det ringer.