Mjukvara.se

Spotifyinbjudningar: 40000 Svenskarsöker Spotify inbjudningar varje månad!

Pressmeddelande   •   Apr 29, 2009 16:28 CEST

Spotify inbjudningar(spotify invites) är väldigt efterfrågat. För att hitta invites använder människor Google. Där hittar man bara gamla utlottningar av inbjudningar om man Googlar på "spotify invites". Det är svårt att hitta inbjudningar via Google.Mjukvara.se har därför byggt en speciell rss feed som söker och filtrerar bloggosfären efter utlottningar av Spotify inbjudningar

Genom att prenumera på denna specialfeed till din rss läsare uppdateras du såfort det är en utlottning på någon blogg i Sverige. Detta gör att du snabbare kan hitta rätt och få en efterfrågad invite. Denna feed är mycket relevantare och aktuellare än en sökning på Google på "spotify invites" eller andra relaterade sökningar

Denna feed kan du prenumera på genom att klicka här

Du kan finna Mjukvara.se artikel om denna spotifyfeed här.

Daniel Lövquist som driver företaget Lövquist & Partners där de har en blogg om internetmarknadsföring träffar väldigt bra i Google på ord relaterade till Spotifyinbjudningar säger såhär

"Varje månad har vi ca 20000 personer som kommer in på vår sida och söker inbjudningar och när jag kollade idag har nästan 1000 personer skrivit en kommentar och efterfrågat en inbjudan, dock är mina slut sedan länge och jag kan inte göra något. Hatten av för marknadsföraren på Spotify som lyckats så väl med att bygga efterfrågan"