Nordiska Listan AB

StädListan är nu störst i Sverige!

Pressmeddelande   •   Feb 07, 2011 13:06 CET

Inför sitt fjärde år i branschen har StädListan vuxit sig störst i Sverige gällande förmedling av städtjänster. Vi har nu etablerat ett gott samarbete med städfirmor täckande hela landet. Detta gör det lätt för alla de som söker städhjälp ska kunna hitta rätt leverantör just för dem och deras behov. Efter att ha gjort en offertförfrågan skickas denna ut till de företag som erbjuder just den önskade tjänsten, som i sin tur kan lämna offerter och göra det enkelt för privatpersonen att fatta sitt beslut.

Städlistan har med åren blivit en väletablerad sajt med ett gott och erkänt rykte inom städbranschen. Att ansluta sitt företag till StädListan har visat sig vara en god investering för företag som ofta leder till både långvariga kundrelationer och snabba jobb i lågtrafiktider. Nordiska Listan AB (listan.se) förmedlade under fjolåret tjänster för ett uppskattat värde av 480 miljoner kr och StädListan.se är den största källan till denna framgång.

StädListan förmedlar varje vecka i snitt 200 uppdrag till sina samarbetspartners och hjälper hundratals privatpersoner och företag att hitta fram till städfirmor över hela landet. Varje vecka stiger besökarantalet på StädListan.se och vi är nu uppe i 5000 besökare per vecka. Dessa har aktivt sökt städhjälp via vår sajt.

Utöver att StädListan.se ger dig möjlighet att lämna offertförfrågningar ger den även möjlighet för företag att synas lite extra på internet. Företaget kan även via ett enkelt gränssnitt göra en företagspresentation som blir sökbar via Listan.se's adressregister. Privatpersonerna i sin tur får genom en snabb sökning en detaljerad lista över de städföretag som finns att tillgå på just deras ort och enligt deras önskemål.

StädListan hjälper dig hitta rätt företag när du behöver städhjälp och företagen att hitta rätt kunder för dem.

För mer information, vänligen kontakta:
Henric Löfström, VD, Nordiska Listan AB
Epost: henric@listan.se
Webb: www.listan.se

Nordiska Listan AB är en av Sveriges största förmedlare av tjänster. Företaget grundades 2006 och 2007 lanserades MäklarListan (www.maklarlistan.se), FlyttListan (www.flyttlistan.se) och StädListan(www.stadlistan.se). Två år senare lanserades Listan (listan.se). Varje dag förmedlar Nordiska Listan AB mellan 70 - 200 unika förfrågningar till våra samarbetspartners. Under 2010 hade vi över 3 000 000 besök och förmedalade tjänster till ett uppskattat värde av ca 480 MSEK.