O'Learys Trademark AB

Stanley Cup-pokalen kommer till O’Learys

Pressmeddelande   •   Aug 13, 2013 15:38 CEST

I morgon onsdag, 14 augusti, kommer Stanley Cup-mästaren Viktor Stålberg ta med sig den åtråvärda bucklan till O’Learys Avenyn i Göteborg. Viktor vann finalen tillsammans med sina lagkamrater i Chicago Blackhawks efter sex spännande matcher med 4-2 mot Boston Bruins i juni.

Även om det var Boston Bruins som förlorade i finalen mot Viktors Chicago Blackhawks, är det alltid stort att få visa upp bucklan på O’Learys, säger Jonas Reinholdsson, grundare av O’Learys och stort Boston-fan.

Kl. 13.30 kommer själva evenemanget att starta på O’Learys Avenyn i Göteborg, Kungsportsavenyn 9.

Om O’Learys – The No1 Sportsbar

Restaurangkedjan O’Learys med sina 82  restauranger i Sverige, Danmark, Norge, Finland, Spanien och Singapore är bland annat känt för sin unika inredning inspirerad från Boston och många tv-skärmar. O’Learys är en mötesplats för alla som främst erbjuder sina gäster god mat inspirerad från det nordamerikanska köket temasatt kring sport och musikupplevelser. O’Learys grundades 1988 av krögarprofilen Jonas Reinholdsson och första enheten öppnade den 16 november i Göteborg. Restaurangerna drivs av lokala franchisingtagare. Kedjans totala omsättning för 2012 uppgick till 1,1 miljard kronor
Mer information hittar du på www.olearys.se