Star Vault

Star Vault: Mortal Online ytterligare stabilisering och julerbjudanden

Pressmeddelande   •   Dec 16, 2009 16:52 CET

(Aktietorget: STVA B)

Tack vare värdefulla synpunkter från vår spelar-community har vi beslutat att lägga till ytterligare en månad justering och stabilisering innan sk Gold Status.

Beroende på feedbacken från våra betaspelare har vi beslutat att senarelägga releasen av Mortal Online en månad, vilket betyder att vi flyttar fram sk Gold Status en månad.

Samtliga utlovade egenskaper, sk features kommer att implementeras i kommande patch. Under den kommande månaden kommer vi att åtgärda buggar samt göra ytterligare justeringar och stabiliseringar som innebär förbättringar för spelarna.

Samtidigt vill vi passa på att informera om tre erbjudanden i vår butik:

* "Refer a friend" -erbjudande för våra existerande mycket trogna beta spelare.
* "Boxed version offer" - då vi behöver sälja ut våra boxar, kommer vi att sälja dessa rabatterade
* "Christmas Special" - Digital Download-erbjudande (under december) för alla nya spelare direkt från tomten.

"Vi tar feedbacken från vårt spelar-community på största allvar eftersom vi vet att flera av våra konkurrenter har haft problem i denna fas. Vi har möjlighet att lägga till en månad med stabilisering för att göra en bättre release och har beslutat att göra så", säger Henrik Nyström, VD, Star Vault AB

För ytterligare information, kontakta:
Henrik Nyström, Styrelsemedlem och VD Tel: 040-13 89 40
Besöksadress: Fax: 040-13 61 51
Västergatan 18A E-post: info@starvault.se
211 22 Malmö Hemsida: www.starvault.se

Star Vault är en spelutvecklare baserad i Malmö och utvecklar idag ett online-spel med namnet Mortal Online, vilket är ett sk Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG).

www.starvault.se
www.mortalonline.com">www.starvault.se