Cruise Selection AB

Stark ökning för Cruise Selection AB

Pressmeddelande   •   Nov 17, 2011 11:31 CET

Efterfrågan på kryssningsresor ökar rekordartat hos kryssningsarrangören Cruise Selection. Antalet bokningar har ökat drygt 60% jämfört med föregående år. Orderingången inför 2012 är mycket god.  I fokus ligger kompletta reseupplägg med mycket innehåll.

Det är framför allt kryssningar i Europa, framför allt östra Medelhavet som växer mest. Vi ser också en stor ökning på bokningar till Dubai och Persiska viken, säger Jon Tormodsson VD på Cruise Selection.

Inom kort lanserar vi vår "on line" bokning där kunden kan söka kryssningar och boka direkt på nätet. Där kommer vi att lägga in våra fasta avresor där det ingår flyg, hotell, transfer och kryssning. Vi tror starkt på att kunden vill ha hela paketresan så att man får ta del av resegarantin, men också att kunden vill ha en komplett och variationsrik semester med mycket innehåll.

Nyhet för medelhavet är våra temaresor. Där vi kombinerar en trevlig storstad med aktiviteter med kryssning. Ett exempel är vår Barcelonaresa i april där gruppen upplever Barcelona i 4 dygn med bland annat vinprovning och stadsrundtur innan man åker ut på en kryssning till Marseille och Palma De Mallorca.

Cruise Selection AB - Experter på kryssningar www.cruiseselection.se