Million Sounds

STAYHARD.SE FÖLJER UPP SUCCÉN - SLÄPPER NY SINGEL!

Pressmeddelande   •   Maj 07, 2014 11:25 CEST

Bara dagar efter att Stayhard.se's succékampanj från 2013 nått sammanlagt över 3 miljoner visningar på YouTube släpper man en ny kampanj och därmed också en ny singel - en radioversion av förra årets låt "No Matter Where We Are". Ännu en gång är kampanjen framtagen genom ett nära samarbete mellan Stayhard, Photoagency och Million Sounds.

Den 14 april började 2014 års multikanalskampanj för Sveriges ledande modebutik på nätet för män, Stayhard.se att rulla i nordiska medier. Du kanske minns filmen från 2013 som gjort stort avtryck i främst Sverige och Norge med sammanlagt över 3 miljoner visningar på YouTube, där tre killar åker längs Route 66 i en klassisk bil till ljudet av låten "No Matter Where We Are".

Låten skrevs och producerades specifikt till Stayhard av teamet Million Sounds och släpptes som fullängdssingel, vilket gjorde Stayhard till ett av de första företag i Sverige som släppts som artist med en hel låt på Spotify och iTunes. Men historien om det framgångsrika samarbetet slutar inte där. Stayhard tar ännu en gång hjälp av musikskaparna Million Sounds och filmskaparna Photoagency.

Till 2014 års reklam har samma låt genomgått en komplett transformation och har nu producerats om till en arenadoftande housepop-låt, influerad av akter som John Martin, Tiësto och Avicii. Singeln, som fått namnet "No Matter Where We Are (Radio Edit 2014)" släpptes över hela världen under måndagen och låg redan samma eftermiddag TOPP10 på iTunes singellista och på plats 2 på dance-listan!

Hör singeln här!
Spotify: http://spoti.fi/QlkzGq
iTunes: http://bit.ly/P0oQy3

Se nya kampanjfilmen här!
Stayhard.se - Men's style online 2014

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Malin Isberg,
pressansvarig
www.millionsounds.se
malin.isberg@millionsounds.se

Mikaela Berntson,
inköp- och konceptchef
www.stayhard.se
mikaela.berntson@stayhard.se
0709-433 411

Million Sounds är ett produktionsbolag som skräddarsyr musik för varumärken.
Besök: www.millionsounds.se för mer information.