STHLM TAPAS Group AB

STHLM TAPAS Selected lanserar R.A.B.

Pressmeddelande   •   Okt 14, 2016 12:54 CEST

Med sin lilla och charmiga lokal i Gamla Stan har STHLM TAPAS Selected redan haft många sällskap som abonnerat det för privata fester och företagstillställningar. Nu tar företaget det ytterligare att steg i den riktningen och lanserar konceptet R.A.B. för att hjälpa företag till en bättre avslutning på sina kick-offer och konferenser.

Att STHLM TAPAS Selected är ett litet "hål i väggen" gör lokalen och känslan perfekt för sällskap som vill umgås och inte riskera att splittras efter en kort stund.

-många företag lägger otroliga summor för att få sin personal att uppleva konferenser och kick-offer som bygger team, får dem att växa och ska bli något de talar om runt kaffebryggaren några veckor efteråt. Men många avslutar på en restaurang eller bar som är så stor att personalen tenderar att spridas ut efter den första ölen. Det är ett bekymmer för företaget som betalat för att bygga team. Med vår lokal i Gamla Stan känner vi att vi har den perfekta storleken för att hålla företagsevent. Företag eller avdelningar som är mellan 30-40pers får uppleva den perfekta balansen mellan att kunna smyga runt och mingla med kollegor utan att känna att de är fast vid en punkt och ändå inte kunna spridas ut och försvinna från själva företagseventet, säger Peter Zander

På STHLM TAPAS Selected varierar företagseventen mellan de som abonnerar stället mellan 15:00-17:00 och de som vill ha hela kvällen för sig själva.

-det viktigaste är att våra företagsgäster ska känna att de har sin personal för sig själva för en stund utan att deras personal i sin tur ska känna den sterila känslan av en konferenslokal. Det är det som är lite unikt med detta, inte faktumet att vi låter abonnera vår bar till företag. Det kan alla göra. Den viktigaste tiden vi själva spenderar är tiden med vårt team och så har det varit i alla branscher jag varit i hittills.
Peter Zander

STHLM TAPAS serverar vi tapas från hela världen. Det finns tre stycken tapasrestauranger inom ordinarie STHLM TAPAS. En i Vasastan, en på Kungsholmen och en i Sjöstaden. Alla dessa restauranger har exakt samma meny. Dessutom har vi öppnat STHLM TAPAS Selected i Gamla Stan som har en helt annan meny! Ett spännande alternativ för er som gillar lite mer spansk tapas.

Webb:
www.sthlmtapas.se