Universal Music Sweden

"Still the One Live from Vegas" med Shania Twain släpps idag!

Pressmeddelande   •   Mar 04, 2015 11:00 CET

Idag släpps Shania Twains nya album "Still the One Live from Vegas". Under två år framförde den internationella superstjärnan Shania Twain sin påkostade och hyllade scenshow ”Shania: Still the One” för hänförda fans från hela världen. Efter 105 föreställningar på Colosseum på kasinot Caesars Palace kommer nu ett live-album (CD/DVD/digitalt) med material från showen, med nya läckra versioner av hennes hits.

Shania Twain har sålt mer än 75 miljoner album över hela världen, vilket gör henne till den största kvinnliga countrystjärnan genom tiderna. ”Still the One Live from Vegas” är en perfekt sammanfattning av en ofattbar karriär.

www.ShaniaTwain.com | Facebook.com/ShaniaTwain
Twitter.com/ShaniaTwainInstagram.com/ShaniaTwain