Ladbrokes

Stjärnorna dansar igen

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2009 14:07 CET

Det är en dryg månad kvar innan artisterna visar sina färdigheter på dansgolvet i Let´s Dance i TV4 men redan nu är paren klara och förberedelserna är i full gång. Favoriten bland årets startfält är Mattias Andreasson från pojkbandet EMD till 4 gånger pengarna. En stark utmanare är bonden Jan-Olof Hansson till 6 gånger pengarna. En som kan skrälla är Gudrun Schyman som ger fina 12 gånger pengarna. Högoddsarna är Marcus Birro och Peter Wahlbeck som båda ger 34 gånger pengarna.

”Vi tror att Mattias Andreasson har stor fördel av sin erfarenhet från showbiz och han är otroligt populär speciellt bland den kvinnliga delen av befolkningen vilket kan hjälpa honom att ta hem danssegern. Bönderna har även de visat sig vinna folkets hjärtan så Jan-Olof Hansson kan nog ge Mattias en tuff kamp om siste platsen. Vi tror att Gudrun Schyman kan vara den som skrällar då hon kan få många röster från folket men vi är osäkra på om hennes danskunskaper är nog bra för en seger”, säger Andreas Gillberg, Sverigechef Ladbrokes Norden.

Aktuella odds:

Mattias Andreasson 4,00

Jan-Olof Hansson 6,00

Claudia Galli 7,00

Stefan Sauk 7,00

Elin Kling 8,00

Molly Sandén 8,00

Agneta Sjödin 10,00

Willy Björkman 11,00

Gudrun Schyman 12,00

Victoria Sandell Svensson 16,00

Peter Wahlbeck 34,00

Marcus Birro 34,00

För mer information:

www.ladbrokes.com. Direkt till oddsen: http://sports.ladbrokes.com/sv-se/TV%2C-Film-och-Radio/Lets-DanceTV%2C-Film-och-Radio/Lets-Dance-t210004038

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.seför mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Sverigechef, +46-8-4076445, +46-707608715.

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16,394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.