Cbiz

Störst ut, Kurra-Gömma Jojo

Pressmeddelande   •   Okt 27, 2010 09:23 CEST

Med innovativ funktion är Jojo Kurragömma en kul produkt för de yngsta, men även betydligt äldre barn finner nöjet men KurraGömma. Jojo räknar till 10, medans barnet gömmer den magiska moroten. Efter att Jojo räknat, lyfter Jojo på öronen och börjar sökandet. Han söker efter den magiska moroten. Jojo går kring hinder och när Jojo hittar moroten, blir det kramkalas. Med sin höjd på 380 mm tillhör han de största från Ouaps.

Ouaps från Silverlit, lärande underhållning! Ouaps erbjuder originella, innovativa och livliga leksaker. Ouaps är fokuserad på ett enda uppdrag: lära genom underhållning. Det är med stolthet Cbiz lanserar Ouaps och Kurragömma. Kurragömma är den första produkten i serien vi lokaliserat för Norge och Sverige. Vi är övertygade om att detta är en mycket intressant produkt för leksakshandeln.

CBIZ är ett import- och grossistföretag med inriktning på radiostyrda produkter samt spelrelaterade tillbehör till konsoler och PC. Förutom att vara exklusiv distributör på den skandinaviska marknaden för bl.a. Silverlit, Scalextric och Saitek arbetar man med de egna varumärkerna TechToys och GameTech.