Ladbrokes

STOR EFTERFRÅGAN PÅ ANONYMA POKERBORD

Pressmeddelande   •   Nov 17, 2010 17:03 CET

För mindre än en månad sedan öppnade Ladbrokes som första pokersida i världen sina anonyma bord. De har på en gång blivit en succé och har nu hög trafik varje kväll.

Borden omöjliggör ett av de stora problemen på de virtuella pokerborden, nämligen att använda sig utav statistik- och hjälp- program som kartlägger motståndarna.

” Ibland är det bra att ta tillbaka utvecklingen ett par steg för att behålla pokerkänslan som den en gång var. Roligt att se att våra spelare uppskattat detta steget mot en roligare poker istället för den mer statiska som de många hjälpprogrammen skapat” Säger Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef

För mer information:

Pressreleasen för anonymabord:

Se även vår blogg på http://blogg.ladbrokes.se för mer nyheter och information från Ladbrokes.

andreas.gillberg@ladbrokes.se Andreas Gillberg, Ladbrokes Nordenchef, +46-8-4076445, +46–707608715

Ladbrokes grundades 1886 och är ett världsledande spelföretag med 2925 vadslagningsbutiker och 16 394 anställda. Ladbrokes har dryga 3 miljoner registrerade kunder från 30 länder och säljer speltjänster på 18 språk.

___________________________________________________________

Detta pressmeddelande skickades via MyNewsdesk.com