Phone House

Stor efterfrågan på Nokia E75 hos The Phone House

Pressmeddelande   •   Apr 17, 2009 15:59 CEST

Efterfrågan på Nokias nya affärsmobil har varit mycket stor, vilket har lett till en tillfällig brist. Nästa vecka, v 17 kommer en större leverans av Nokia E75.

Nokia E75 har ett utdragbart qwerty-tangentbord vilket lämpar sig mycket väl att surfa och maila med.

Produktinformation
Nokia E75 är en affärstelefon med utskjutbart tangentbord 3,2-megapixelkamera och GPS. Nokia E75 är en smartphone med ett komplett, utskjutbart QWERTY-tangentbord, turbo-3G-uppkoppling och GPS. Skärmen är på 2,4 tum och skärmbilden anpassar sig automatiskt när du skjuter ut tangentbordet. Nokia E75 har även stöd för w-lan och Bluetooth. Den inbyggda kameran är på 3,2 megapixlar, har autofokus och hanterar även video. Du växlar snabbt mellan jobb och fritid med anpassningsbar startmeny.
Nokia E75, batteri BL-4U, laddare AC-8, stereoheadset HS-43, anslutningskabel CA-101, 4GB minneskort

Nokia E75
Pris i butik utan abonnemang 5499:-, internetpris utan abonnemang 5199:-

Läs mer: http://www.phonehouse.se/Product/Product.aspx?id=1568500

För mer information:

Jonny Malmlöf, PR-ansvarig, 0735-20 08 58, jonny.malmlof@phonehouse.se

The Phone House är idag Sveriges största oberoende återförsäljarkedja inom mobiltelefoni, bredband och laptops. The Phone House står för cirka 14 procent av den svenska mobilmarknaden. Vi är ett miljöcertifierat företag enligt ISO 14001 normen och har drygt 800 anställda och 103 butiker i Sverige. Våra ägare är Best Buy Europe som ägs av Best Buy och The Carphone Warehouse. Best Buy är världens ledande återförsäljarkedja inom hemelektronik och har över 1300 butiker i Nordamerika, Kanada och Kina. The Carphone Warehouse är Europas största oberoende återförsäljare av mobiltelefoner. I Europa går de drygt 2 400 butikerna under namnet "The Phone House".