Miro Production & Event AB

STOR SÅNG AUDITION PÅ MIRO STUDIOS 12 JANUARI 2010

Pressmeddelande   •   Dec 17, 2009 15:46 CET

Vi vill träffa våra elever ca: 15 min på en audition för att kunna placera eleverna i rätt nivå. Där får eleverna även träffa musiklärarna. Auditionen är inte bindande för om man vill börja en kurs eller ej. Man kan efter audition bestämma sig för om man vill börja här på skolan. Auditionen är gratis. Skicka intresseanmälan om du/ni vill komma på audition. Obs! begränsat antal platser.

Anmäl dig nu till vår via vår hemsida: www.miro.se eller ring 08-32 30 60 eller maila info@miro.se

Miro Production & Event AB startade 1986 och har genom de senaste tjugo åren producerat och genomfört hundratals eventproduktioner åt bolag i näringslivet som vill kommunicera genom möten och events.

Miro Studios är en artist och showskola med ett unikt utbildningskoncept för barn och ungdomar mellan 4-18 år som vill utveckla och stärka självförtroendet genom sång, dans, musik och stageperformance. Vi har även en egen ljud och bildstudio.

Miro Lounge Conference & Meetings är ett konferens- och möteskoncept där miljön och inredningen för tankarna till inspiration och kreativitet. Ett helhetskoncept integrerat med modern teknik för olika typer av möten och evenemang.