Sportamore

Stor sommarrea hos Sportamore

Pressmeddelande   •   Jun 16, 2011 17:33 CEST

Jackor
Letar du efter jackor kan du köpa sommarjackor, vindjackor och seglarjackor från Helly Hansen, Nike, Peak Performance, Adidas, Supremebeing, Tenson, Musto och många fler till minst 30% rabatt. Passa på att shoppa sport och mode till kalaspriser hos Sportamore.

Hörlurar
På Sportamore hittar du just nu hörlurar från bland andra WeSC, Skullcandy, Urbanears, Coloud med flera till låga priser. Musik är ett fantastiskt komplement till värmen och den goda maten under sommaren. Det vill vi att du ska njuta av. Därför erbjuder vi minst 30% rabatt på alla hörlurar.

Sneakers
Stor sommarrea på alla Sneakers. Välj och vraka bland alla sneakers till superpriser hos Sportamore. Bland utbudet på över 700 modeller finns välberömda varumärken som Converse, Nike, Adidas, Puma, DC, Björn Borg, Bobbie Burns, Fred Perry och många fler. Passa på att fylla på skohyllan med sommarens hetaste och mest användbara skor.

WeSC
Köp kläder, skor och hörlurar från WeSC, just nu till nedsatta priser. De hetaste nyheterna hittar du alltid hos Sportamore och sommaren är inget undantag. Oemotståndliga erbjudanden på T-Shirts, shorts, skjortor, zip jackets, klänningar, kepsar och mycket mer. Äntligen är den underbara årstiden här och Sportamore inbjuder därmed alla att fira med en stor sommarrea.

Sportamore.se säljer sport och mode från från kända varumärken som Nike, Converse, Adidas, Peak Performance, Puma samt ytterliggare ca 300 välkända varumärken. Sportamore.se erbjuder fri frakt och fri retur på alla köp, 30 dagars öppet köp samt prisgaranti. Bolaget grundades 2009 av Johan Ryding, Joakim Friedman och Jan Friedman.